Dunia

flori de camp, sirop de zmeura, curcubee, oameni si carti

Mail

Mail, scrisori electronice, intrebari, sfaturi, curiozitati. Costel.
Contigenta virtuala.
Buna Dunia,

PS au iesit alegerile parlamentare dupa preferintele tale?
merci
> costel


Buna seara,
> Yep, am observat ce se intampla pe pagina lui Iliuta, nu
> stiu cum trebuie procedat, dar pot presupune ca stie
> dumnealui ce si cum sa faca.
> Alegerile parlamentare? Hm? Stiti de ce merge o fata ca mine
> la vot? Nu din cunostinta de cauza, se vorbeste mult si urat
> de parlamentarii nostri, oamenii au in mare parte dreptate,
> poate nu am trait in comunism, dar tot suferim consecintele,
> toata lumea vrea sa fure si sa insele statul, dar cred ca
> aveti prieteni romani cu care sa discutati politica, sa-mi
> fie scuzata digresiunea, deci de ce merg la vot?
> Din respect pentru morti, pentru aceia care si-au dat viata
> ca eu sa pot azi avea dreptul sa pun sau nu o stampila, mi-e
> egal cine a iesit, nu am incredere in nimeni. Cine a iesit
> sa-i fie de bine!!!
> Cu prietenie, Dunia

Buna Dunia,

Raspunsul asta e asa de frumos scris, incit merita sa-l urci pe blog.
Am luat aminte si am postat si aici. Multumesc Costel de sugestie.

Din categoria:Trăiri afective ale mele

Lasă un răspuns

