Dunia

flori de camp, sirop de zmeura, curcubee, oameni si carti

Despre blog(3)

Aici ar trebui sa fie raspunsurile lui Robert Serban, dar conditionalul anunta o conjuctie adversativa, DAR… dar nu. O sa public un raspuns al dumnealui la mailul meu. Poftim:
Tema e generoasa, dar pe mine nu ma pasioneaza. Deci, nu ma pricep. Asa ca nu ma bag unde chiar nu cunosc. Sper sa intelegi.
….
Cu ganduri bune,
Robert

Am omis doua randuri mititele, dar asa imi place mie, sa pitul dupa gene unele ganduri. Precizez insa ca raspunsul dumnealui m-a bucurat, deoarece ador oamenii care nu emit pareri despre subiecte necunoscute. Din partea mea, jos palaria sau palariile, am multe, mari, micute, colorate, cu flori in fata domnului Serban.

Din categoria:Trăiri afective ale mele

3 Responses

  1. Dan spune:

    Mi se pare mai corect asa. Eu n-am decât o palarie, de pai(e), jos cu ea!

  2. ddunia spune:

    @Dan
    Daca ai numai o palarie, la o devirtualizare totala, o sa-ti fac cadou o palarie! :) Si apoi o sa iesim frumusel la o plimbare, daca s-ar putea si-n malul Dunarii.

  3. Dan spune:

    Am purtat-o o singura data, vara trecuta în Delta.

Lasă un răspuns

