Dunia

flori de camp, sirop de zmeura, curcubee, oameni si carti

Alegorie

Am inteles ce inseamna responsabilitatea intr-o primavara, in gradina, langa un miel. De Paste. In curte, tata isi exercita meseria de macelar, taia miei.
M-am apropiat de unul si l-am imbratisat, am empatizat atat de mult, incat l-am rugat sa mi-l dea mie, si m-a ascultat.
Am luat mielutul si am mers in spatele curtii, am vrut sa-l hranesc si sa-l alint. El continua sa behaie, sa se indeparteze de mine. Se agita in jurul meu privindu-ma cu neincredere. Ochii sticlosi m-au zbuciumat si pe mine. Un fior, o teama nedeslusita de schimbare mi-a umplut ochii de lacrimi. Plangeam o moarte, jeleam o ratare.
Ce insemna mielul pentru mine? Grija.
Nu am putut sa i-o acord, nu m-am sinchisit sa incerc. Bratele lui Pilat m-am inconjurat in momentul renuntarii din cuget. Am dus mielul langa ceilalti, cu o lungime a vietii marita cu cateva ore. Patetic. Uneori visez miei.
Behaie.
Eu continui sa dau sfoara din mana, sa renunt…

Din categoria:Trăiri afective ale mele

2 Responses

  1. Dan spune:

    Si-atunci unde-i dreptatea? Un mielut nu traieste decât câteva luni si o pisica la 15 ani e vioaie. Si mai are si sapte vieti.
    Da drumul la sfoara, dar nu renunta.

  2. ddunia spune:

    @Dan

    Incerc si eu sa ma maturizez, dar prudent, nu vreau inca sa pierd toata splendoarea copilului care am fost!

Lasă un răspuns

