Dunia

flori de camp, sirop de zmeura, curcubee, oameni si carti

Imi amintesc foarte des ca sunt om

Scurta nota:

Ma jucai putin in dimineata asta cu optiunile de pe wordpress. Planuiam asta de ceva vreme, insipidul repetitiv de pe reader constituind o nemultumire a mea.
Titlul s-a ivit intr-o dupa amiaza, boemul Parjolea tastand rapid in casuta unde se cerea un cuvant ce ofera, intr-un anume fel, identitatea blogului.
Repetitiv nu spune nimic nici despre mine, nici despre blog, mai mult, nu ma identific cu o repetare monotona, fiinta mea aduna dezordini, aruncari si revelatii din om, imi amintesc foarte des ca sunt om.

Asadar, raman simplu si imprumutata, Dunia Tuel.

Din categoria:Trăiri afective ale mele

2 Responses

  1. Riscul cu titlurile astea pline de patos este ca se poate gasi câte un ciudat care sa spuna ca „Imi amintesc foarte des ca sunt om” este exact o repetare, chiar monotona as zice eu (ar fi suficient o data si bine), fara sa mai punem la socoteala si faptul ca amintirea asta deasa înseamna ca la fel de des si uiti. Ceea ce nu-i cazul, nu?

Lasă un răspuns

