Dunia

flori de camp, sirop de zmeura, curcubee, oameni si carti

Victor Neacsu

In 24 iunie, cand ziua pregatea noaptea pentru cerurile deschise, am purces spre Severin. Orasul de la Dunare a fost in intervalul 24-26 iunie gazda festivalului Blue Danube, o initiativa a Consiliului judetean in parteneriat cu Serbia si Bulgaria.
Jurnalistic, m-am achitat de „CE”, ce a fost la Severin?
Nu o sa merg mai departe cu DE CE sau CUM.
O sa mazgalesc in continuare despre niste copii si o doamna profesoara, care au incantat niste gura casca participanti la un vernisaj. Imi amintesc ca ma plimbam prin incaperea special amenajata pentru expozitie, plimbandu-mi ochii de la simeze la o prietena coplesita de emotiile vorbitului in public, cand niste maini mi-au atras atentia. Un copil deja canta, iar vocea lui imi facuse pielea de gaina, dar miscarea domoala a mainilor m-a aruncat in visare.
Am simtit cum ma imblanzesc, o vraja linistea potopul mundan de griji al omului civic si seducea cu muzica.
Mi-am ridicat ochii de la maini la chip. Am intrezarit mandrie si satisfactie pe figura usor lucioasa a profesoarei Gina Daniela Ispasoiu. Cat de hulpava i-am simtit inima, momentul acela, minutele interpretarii unei arii clasice de Victor Neacsu, un copil de doar 8 ani, ii hraneau sufletul.
Am clipit scurt si mi-am mutat privirea.
Am acceptat mut si nestiut aproape destinul. Fiecare are rolul lui, iar unii profesori, vorbesc de indrumatori si sfatuitori, nu de aceia care si-au ales doar o meserie, iti impun sa te nasti a doua oara, de data aceasta tipatul de durere relevand caracterul si nu viata.
Victor Neacsu, Andreea Pacioaga si Ioana Patuleanu sunt 3 copii talentati pe care i-am ascultat cu ocazia festivalului de la Severin, iar auditia mi-a fost si mie hrana pentru suflet.
Le multumesc frumos si foarte frumos.

Din categoria:Trăiri afective ale mele

Lasă un răspuns

