Dunia

flori de camp, sirop de zmeura, curcubee, oameni si carti

Să fie rai mintea nebunului?

Azi imi adusei aminte de Georg Kien, personajul lui Canetti. Georg Kien era psihiatru. Când își întâlnea foști pacienți, mereu aștepta să fie dojenit, dar primea doar strângeri calde de mâini și mulțumiri.
El aștepta să-i zică careva: de ce m-ai adus înapoi, era atât de bine acolo unde mintea mea bezmetică mă dusese!
De dimineață un smintit îmi devie afectele, bucuria, tristețea, dorințele se zgâiră la omul care îmi vorbea mie în stânga, unui străin în dreapta.
Poate e atât de bine acolo unde mintea lui bezmetică l-a dus!

Din categoria:Trăiri afective ale mele

2 Responses

  1. Dan spune:

    Cunosc sentimentul, desi nu sunt psi. Poate pacient, poate apropiat.
    E foarte bine „acolo”!

Lasă un răspuns

