Dunia

flori de camp, sirop de zmeura, curcubee, oameni si carti

Buletin de știri

Azi urmează un nou buletin de știri cu aventurile mele culturale, aș putea să fac unul de gânduri culturale la fel de bine.
Încep.
23 octombrie
M-am bucurat la Jazzissimo Lounge Timișoara de spectacolul Ferma animalelor. Ferma animalelor este un spectacol cu cântec susținut de Marian Pîrvulescu, Ioan Codrea, Christine Cizmaș, Andrei Racoliță, Cari Tibor și Ovidiu Mihăiță sau mai simplu spus, de Auăleu Teatru.
25 octombrie
Am fost la Palatul Baroc Timișoara unde se desfășoară Festivalul internațional de literatură, La Vest de Est, la Est de vest.
26 octombrie
O să fiu tot la Palatul Baroc, la același sus numit festival.
27 octombrie
O dată cu semnul întrebării, dar dacă se mai găsesc bilete, o să mă aflu la Noaptea devoratorilor de publicitate de la Sala Capitol, Timișoara.
29 octombrie
Înainte de întâlnirea cu Tudor Gheorghe, o să mă întreb alături de artistul Doru Dumitrescu How will you dress at the end of the world?, o expoziție marca galeriei Calina.

Și am sfârșit cu luna octombrie, să vină noiembrie.

Din categoria:Buletin de știri, Trăiri afective ale mele, , , ,

6 Responses

  1. vladimir b. spune:

    prin intermediul tău aflu și ce se petrece la Timișoara, în materie de viață culturală!
    merci

  2. noctambulul spune:

    Si acum muzica (linkul din primul comentariu e redundant – scuze)! Pink Floyd cu o piesa al carei videoclip are secvente din filmul Ferma Animalelor: http://inaweofrock.blogspot.ro/2012/10/pink-floyd-animals.html?m=1

Lasă un răspuns

