Dunia

flori de camp, sirop de zmeura, curcubee, oameni si carti

Bântuită de Odiseea

Am citit primele 100 de pagini din Ulysses. Deși citesc, nu recitesc această carte, sunt bântuită. Odiseea vrea să izbutească din subteranele memoriei.
Într-o lectură lentă a puținelor pagini, am găsit această frază: istoria este un coșmar din care tot încerc să mă trezesc.
Pe lângă memorabila frază, care te stimulează intelectual, un alt proces, dar fiziologic, mi-a fost pus în alertă, voracitatea. După două descrieri, am devenit lacomă de mic dejun.
Acestea sunt primele 6 rânduri despre monumentala cartea a lui Joyce.

Din categoria:Trăiri afective ale mele, , , , , ,

Lasă un răspuns

