Dunia

flori de camp, sirop de zmeura, curcubee, oameni si carti

O dimineață altfel pe blog

Să începem puțin diferit această zi pe blog. Am organizat diferite concursuri, unele cu succes, altele fără, dar azi doresc pur și simplu să ofer. Am lângă mine un top de cărți pe care vreau să le dăruiesc.
Tot ce trebuie să faceți este să lăsați un comentariu cu titlul cărții. Primul care scrie, acela o primește.

Jorge Amado, Gabriela
Miguel Angel Asturias, Oameni de porumb
Hande Altayli, Dragostea e capcana diavolului
Christa Wolf, Orașul îngerilor
Jhumpa Lahiri, Pământ neîmblânzit
Jhumpa Lahiri, Interpret de maladii
Urs Faes, Perechi în formare
Alexandr Soljenitîn, Casa Matrionei
Raimundo Carrero, Greutatea umbrei
Peter Hoeg, Fata tăcută

Astea sunt. Cu drag aștept să le expediez oriunde în țară sau afară din țară.

Din categoria:Trăiri afective ale mele, ,

49 Responses

  1. romina spune:

    Christa Wolf, Orașul îngerilor :)

  2. Anina spune:

    pamant neimblanzit.

  3. maria dobra spune:

    Brasov, oras ocrotit de ingeri !

  4. Oana Panisoara spune:

    Jhumpa Lahiri, Pământ neîmblânzit , s-ar potrivi pt mine :)

  5. nedelcu alina spune:

    Fata tacuta / Peter Hoeg

  6. maria dobra spune:

    Incercam Greutatea umbrei ?

  7. dunia spune:

    Alina, cu drag.

  8. Oana Boncu spune:

    Buna,
    am venit ca bondarul la miere. :)
    Mai ai cumva un „borcan” de Hande Altayli?
    Multumesc,
    Oana

  9. dunia spune:

    Curier, am nevoie doar de datele de contact. Mersi.

    • Oana Boncu spune:

      Iarta-ma! Abia acum am vazut intr-un comentariu ca stupul cu miere este in Timisoara. Adresa mea de corespondenta este: Oana Munteanu, Sector 3, Bucuresti.

      Multumesc frumos, albinuta draga! :)

      • dunia spune:

        Oana, am notat. Pe blog nu am lăsat toate datele, dar să știi că eu am adresa întreagă.

        Cu drag.

  10. noctambulul spune:

    Vad ca inca nu-s taiate toate cartile din lista… Pe de o parte asta nu ma mira! Dar pe de alta parte ma intristeaza. :-( Sa se fi orientat atat de mult cititorii catre e-books incat sa nu mai fie cerere pe masura de carti tiparite?

  11. Catalina spune:

    Alexandr Soljenitîn, Casa Matrionei

  12. Catalina spune:

    Multumesc! Imediat trimit si datele de contact:)

  13. dunia spune:

    Nu e nevoie, o livrez diseară la Setup. :)

  14. Carmen L spune:

    Tarziu, tarziu de mi-e si rusine…vin si eu sa spun ca ma ademeneste Miguel Angel Asturias, cu Oameni de porumb. Daca mai e disponibila…Multumesc tare mult!

  15. Carmen L spune:

    Am trimis datele. Multumiri!!

  16. Dana Bujorescu spune:

    Urs Faes – Perechi in formare

  17. dunia spune:

    Dana, cartea este a ta. Am nevoie de datele tale de contact. Maria Dobra, la fel, datele tale de contact, nu pot expedia cartea.

  18. Gabriela spune:

    Buna, mai ai Jorge Amado, Gabriela?

  19. Carmen L spune:

    Astazi am primit Oamenii de porumb. De la volumul pe care nu-l citisem inca (marturisesc, inca nu l-am bifat in panza mea de lecturi pe Miguel Asturias), la veselia fluturilor care sigilau plicul, pana la faptul ca nu am putut plati transportul (era deja achitat), totul m-a coplesit. Iti raman indatorata, Dunia! Multe multumiri!

  20. […] începutul acestei luni am început o dimineață altfel pe blog. Scriu aceste câteva rânduri pentru a-mi exprima mulțumirea și bucuria. Toate cărțile și-au […]

  21. Gabriela spune:

    Aseara am fost la posta si am luat cartea. Iti multumesc mult. Abia astept s-o citesc. O zi frumoasa iti doresc!

  22. […] care-l fac după Lumea Sofiei de Jostein Gaarder, carte tipărită la editura Univers, și a acelei dimineți altfel pe blog, editura, printr-un reprezentat, mi-a trimis niște cărți pentru mine și pentru cititorii mei. […]

  23. […] începutul acestei luni am început o dimineață altfel pe blog. Scriu aceste câteva rânduri pentru a-mi exprima mulțumirea și bucuria. Toate cărțile și-au […]

Lasă un răspuns

