Dunia

flori de camp, sirop de zmeura, curcubee, oameni si carti

Să mai citim ceva

ALINT micaRevin azi pe blog ca mijlocitor între cititori și Editura Univers. Mă bucură nespus acest statut. Printre și cu aceste sentimente, anunț noi apariții.

Două cărți au ieșit de la tipar, Alint de Romain Gary, câștigător al premiului Goncourt, și Cărări clandestine de Emmanuel Kattan, scriitor canadian contemporan.

Mi-ar plăcea să vă provoc la lectură, să-mi scrieți câteva rânduri despre aceste cărți și nu știu încă cum. Nu o să povestesc niciodată subiectul cărții. Aceasta este într-adevăr o metodă, dar nepotrivită pentru mine.

O să încerc să descopăr o metodă după chipul și asemănarea mea. Aplicată, să mă copleșiți cu reacții existențiale.

Până atunci, să citim.

Din categoria:Colaborari,

Lasă un răspuns

