Dunia

flori de camp, sirop de zmeura, curcubee, oameni si carti

Intrebari anevoioase

Leapsa de la Dan

De ce cuvântul “abreviere” este atât de lung? Dar de ce sa nu fie?

De ce pentru a opri Windows-ul trebuie să dai click pe START? Si sfarsitul are un inceput…

De ce nu există hrană pentru pisici cu aromă de şoarece? Deoarece sunt niste pisici aristocrate! :)

De ce aeroportul se numeşte “terminal”? Dintr-o logica plecata de la o gandire formulata.

De ce sunt spălate prosoapele de baie…Atunci când te ştergi nu eşti curat? Intrebarea asta am auzit-o si la un spectacol de stand-up comedy. Pe ale mele se mai gaseste uneori rimel.

De ce piloţii kamikaze poartă cască? Aici sunt perfect de acord cu Dan.

De ce pentru “separaţi” se foloseşte un singur cuvânt, în timp ce pentru “cu toţii” se alătură două cuvinte? Pai cine si-a pus asemenea intrebare sa studieze evolutia semantica si fonetica, apoi sa si raspunda. :)

De ce nu poţi arunca un bumerang? Ba sigur ca pot!

Ce vroia să facă omul atunci când a descoperit că vaca dă lapte? Cu siguranta nu vroia sa pescuiasca!

De ce sucul de lămâie conţine arome identic naturale, în timp ce detergentul de vase conţine suc natural de lămâie? Nu am nici cea mai vaga idee!

Leapsa o dau si eu mai departe la: Cartitzoiu, Richie si Radu S.

Filed under: Trăiri afective ale mele

Lasă un comentariu